Nejlampy.cz lampidetop.ro

lampidetop.ro

Dragi clienți,

Vă mulțumim că ne-ați vizitat site-ul Lampidetop.ro. Din păcate, vă informăm că firma noastră a decis să-și înceteze activitatea în România, începând cu 26 august!

Ne vom îndeplini toate obligațiile și promisiunile asumate și vom livra comenzile deja plasate, ocupându-ne și de orice comandă returnată. Serviciile noastre de suport clienți vor continua să funcționeze ca să se asigure că orice retur, întrebare sau alte probleme vor fi rezolvate în concordanță cu Termenii și Condițiile noastre.

Dacă doriți să ne contactați, vă rugăm să o faceți pe adresa info@lampidetop.ro..

Toate informațiile necesare legate de retur și plângeri se găsesc mai jos.

Vrem să mulțumim tuturor clienților noștri români pentru că ne-au ales și au avut încredere în noi. Sperăm ca produsele noastre să vă servească bine!

Gânduri bune,
Echipa Lampideti.ro

Plângeri și returnări

Depunerea unei reclamații

  • Contactați serviciile noastre pentru relații clienți și pregătiți-vă numărul comenzii dvs.
  • Așteptați ca departamentul de relații clienți să revină cu o decizie.
  • Nu este necesar să ne trimiteți imediat înapoi produsele, în unele cazuri sunt suficiente doar fotografiile.

Returnare

  • Contactați serviciile noastre pentru relații clienți și pregătiți-vă numărul comenzii dvs.
  • Veți primi în scurt timp detalii despre procesul de returnare pe adresa de email.

Adresă pentru retur:

Nejlampy/Frogman (ID 4246)
Str. Borsului, Nr.56,
Oradea, Bihor
Cod postal 410605

Condiții:

  • Produsele returnate trebuie să nu prezinte urme de utilizare sau să fie deteriorate.
  • Pentru a evita posibilele deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ambalați produsele în siguranță, de preferință în cutia originală.
  • Nu acceptăm retururile cu opțiunea „plată la livrare”. Acestea vor fi trimise înapoi către dvs, alături de costurile aferente.

Rambursări și timp necesar

  • Cererea va fi tratată în termen de 3 zile lucrătoare sau mai puțin.
  • Banii vor fi rambursați în contul bancar în termen de 14 zile de la primirea coletului returnat.

Soluționarea online a litigiilor

Pe 15 februarie 2016 Comisia Europeană a creat o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de comenzile on-line, fără cerința unui proces judiciar care implică instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil prin intermediul link-ul extern: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nu suntem obligați și nu vom participa la o dispută alternativă de soluționare a conflictelor în afara instanței, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE de soluționare a litigiilor on-line. Dacă aveți o reclamație de făcut cu privire la produsele primite, vă rugăm să ne contactați pe info@lampidetop.ro

Nu sunteți sigur de cum să procedați?

Scrieți-ne pe următoarea adresă de email: info@lampidetop.ro